Egoisnya Aku

Posted: Oktober 29, 2009 in Uncategorized

AKU TAK BISA MELUPAKAN MU
AKU TAK TAU MENGAPA..??

SEBANYAK APAPUN KEKASIHKU..
TETAP AKU SANGAT MENCINTAI
DAN MENYAYANGI DIRI MU…
ENTAH MENGAPA AKU SEPERTI INI..??

AKU HANYA SESEORANG YANG TAK TAU DIRI
AKU TAK BERKACA SIAPA AKU..??
BAGAIMANA AKU..??
BAGAIMANA SIFAT KU..??

AKU TAK MEMPERDULIKAN ORANG LAIN
YANG KU PIKIRKAN HANYA DIRI KU SENDIRI
AKU HANYA MEMBAHAGIAKAN DIRI KU SENDIRI
AKU SUNGGUH EGOIS …
MAAFKAN AKU ATAS KEEGOISAN AKU INI….

Tinggalkan Balasan

